niedziela, 26 marca 2017

Denko 2

Witajcie,
dziś pokażę Wam jakie kosmetyki zużyłam w ostatnim czasie. Zapraszam do czytania.


1. Biały Jeleń, szampon do skóry tłustej i wrażliwej
Często powracam do tego szamponu, u mnie sie sprawdza, jest delikatny, nie obciąża włosów i dodaje im objętości.


2. Eveline, krem-maska do rąk i paznokci
Ze względu na zawartość gliceryny, mleka koziego dobrze nawilżał skórę. Takie małe opakowanie (30ml) jest idealne do torebki lub na wjazd.


3. Perfecta,Ice Patch
Płatki zawierają wyciąg z czarnej i zielonej herbaty, nie zauważyłam zmniejszenia cieni pod oczami,ale lubię go stosować wieczorem, bo usuwa oznaki zmęczenia oczu i daje przyjemnie ukojenie. Na pewno do nich powrócę, to już było moje drugie opakowanie.

4. Celia, drobnoziarnisty peeling do twarzy
Delikatnie usuwa martwy naskórek, dobrze się u mnie sprawdził.


5.Golden Rose, express dry, nr 37

Niestety nie zużyłam go do końca, bo bardzo zgęstniał i po jednym dniu od umalowania zaczął odpadać. Kolor piękny,ale jakość kiepska. Tym razem zawiodłam się na lakierze tej marki.



6. Maybelline, the falsies push up drama, tusz do rzęs
Jest moim ulubionym tuszem już od dawna. Recenzja jest na moim blogu tutaj.



Druga część:




7. Ziaja, mydło arganowe
Nie wrócę do niego, wcale nie nawilża skóry lepiej niż inne produkty i zapach też jest mało ciekawy.

8. Lirene,kokosowy peeling solny
Piękne pachnie kokosem i nawilża skórę. Wspominałam w Dobre, bo polskie

9. Evree, regenerujący krem do stóp
Dobrze sprawdził się przy mojej suchej skórze stóp, niestety zapach lawendy mi nie odpowiada, ale na pewno ma też zwolenników.


10. Revlon, Color Stay, cera tłusta i mieszana, kolor nr 150
To mój ulubiony podkład i doczekał się już recenzji.


11. Bebe, pomadka do ust
Ma średni poziom nawilżenia, teraz mam Maybelline i do tej nie wrócę.


12. Loreal, Color Riche Balm, nr 176
Ma piękny kolor i dodatkowo nawilża nasze usta ja ją uwielbiam i też już o niej wspominałam tutaj.


13. Floslek, żel pod oczy ze świetlikiem i bławatkiem
Dobrze nawilża skórę pod oczami i świetnie sprawdza się wieczorami, gdy oczy są już zmęczone. Ma konsystencję lekkiego żelu i szybko się wchłania. 


14. Debby, base and  top
Najlepsza baza i top coat jaki miałam, przedłuża trwałość lakieru i dodatkowo odżywia paznokcie. Chyba do niego wrócę, bo ten z Essence jest gorszy.



To już wszystko co zużyłam. Miałyście te kosmetyki?
Pozdrawiam i zapraszam już na następny wpis.

2 komentarze:

  1. Ulala, denko, że ho ho. :) Nasz Glicerynowy spryciarz całkiem zużyty. :) Widać, że go systematycznie używałaś. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń