wtorek, 14 marca 2017

Niebieskie szaleństwo na paznkociach

Moi drodzy,
od jakiegoś czasu szukałam idealnego dla siebie lakieru do paznokci w kolorze niebieskim, były to długie poszukiwania, ale zakończyły się sukcesem.


Czego użyłam do tego manicure?


1. Golden Rose, odżywka wygładzająca płytkę paznokcia 
Kupiłam ją dwa tygodnie temu, użyłam dopiero po raz drugi. Nie wiem, czy poprawia kondycję paznokci, ale nałożony na nią kolorowy lakier utrzymał się około 4 dni. Szybko schnie i dobrze współpracuje z innymi lakierami. mi przy nie których bazach zdarzało się, że lakier odpadał pierwszego dnia lub tworzył nierównomierne warstwy. Będę testowała i później Wam napiszę jak się sprawdza. 



2. Golden Rose Ice chic, nr. 76
Ten kolor bardzo przypadł mi do gustu, jest piękny. Miałam już lakiery z tej serii i dobrze się sprawdzały. Mam nadzieję, że z tym będzie podobnie. 



3. Golden Rose,Color Expert nr 86
Ten produkt akurat był przeze mnie długo nie używany,ale w połączeniu z tym niebieskim poda mi się i będę po niego częściej sięgała. 


4. Essence base & top coat
Mam go od miesiąca i wydaje mi się, że zapobiega odpryskiwaniu lakierów a przynajmniej opóźnia ten proces. 



Mi to połączenie bardzo się podoba a Wam?


Jest mi bardzo miło, że trafiliście na mój blog oraz czytacie moje wpisy.
Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Znacie te produkty?

2 komentarze: