sobota, 18 marca 2017

Nowości kosmetyczne

Witajcie na moim blogu.

Jest bardzo miło, że z każdym dniem jest Was coraz więcej a tym czasem chciałam podzielić się z Wami nowościami w mojej kosmetyczce. Tym razem sama pielęgnacja.


1. Biolove Body Lotion Coconut
Jako wielka fanka kokosów postanowiłam kupić nowego balsam do ciała marki Biolove. Niestety nie pamiętam, czy są dostępne inne zapachy z tej serii. Balsam jest w sprayu, jeszcze nie miałam takiego produktu, takie rozwiązanie wydaje się być praktyczne. Marka Biolove cechuje się zawartością naturalnych składników, nie zawiera SLS, parabenów, silikonów ani barwników, przez co mają krótsze daty ważności. Jak będzie nawilżał skórę to się okażę, na pewno Was poinformuję.
Już kiedyś wspominałam Wam o tej marce tutaj
Cena: ja kupiłam na promocji za 18zł (regularnej ceny nie pamiętam)




2. Natura Siberica, odżywka "Objętość i Równowaga"
Od dawna szukam produktów do włosów, które zwiększają objętość włosów. Natura Siberica wydaje się być ciekawa. Według producenta odżywka ma przywracać równowagę skórze głowy oraz zapobiegać łojotokowi a włosy mają być puszyste. 
Cena: 30zł



3. Biolove, peeling kawowy
Jest to peeling cukrowy z kawą oraz olejkiem macadamia, jestem bardzo ciekawa jaki efekt pozostawi na skórze i na jak długo.
Cena: około 18zł




Znacie te kosmetyki?

Zapraszam do komentowania oraz czytania wcześniejszych wpisów.
Przypominam o konkursie na moim fb: https://www.facebook.com/Kosmetyczne-eksperymenty-1694689814086866/
Można wygrać zestaw kosmetyków marek: Holika Holika, Golden Rose, Avon, Bell i innych.

1 komentarz:

  1. Szampony rosyjskie niezbyt się sprawdzają na moich włosach. Ale moze dam Siberica szanse.

    OdpowiedzUsuń