sobota, 8 kwietnia 2017

Pomadka z Palmer's-pierwsze wrażenie

Witajcie w kwietniowe popołudnie. Pogoda coraz lepsza a ja już po kolejnych zakupach i chciałam podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami o pomadce Palmer's z serii Coconut Oil.

Skład
Produkt zawiera olejek kokosowy, olejek Manoi z płatków kwiatów Gardenii tahitańskiej, olejek z migdałów. Ma również filtr SPF15. Jak to produkt firmy Palmers nie posiada parabenów, ftalanów, oleju mineralnego, glutenu oraz barwinków. 


Moja opinia
Mam ją od nie dawna i użyłam kilka dni, około trzech lub czterech. Podoba mi się ten produkt. Dobrze nawilża usta, przepięknie pachnie. Jest to zapach przypominający słodki kokosowy deser. Dla takiej fanki wszystkiego co kokosowe nie tylko do jedzenia produkt wręcz idealny. Ponadto po raz kolejny nie zawiodłam się na marce Palmer's.
Jak nadal będzie się dobrze sprawdzał to penie trafi do ulubieńców.

Miałyście tą pomadkę?


8 komentarzy:

  1. Nie miałam tej pomadki, ale lubię produkty tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystko co kokosowe. Z tej serii znam krem do rąk i pachnie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam również balsam i podzielam Twoją miłość do kokosowych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej pomadki, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze powiedzieć, że nie widziałam jej jeszcze stacjonarnie. Może jak bywałam to wszystko już wykupili ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto zerknąć w Hebe, ja ją znalazłam wśród innych kosmetyków Palmer's

    OdpowiedzUsuń