sobota, 29 kwietnia 2017

Co kupiłam na promocji -49% w Rossmann?

Witajcie moi drodzy,
już po kolejnej promocji w Rossmannie. Jesteście ciekawi co kupiłam? Zapraszam do czytania :-)
Tym razem zrobiłam bardzo skromne zakupy, wielu rzeczy już nie było, jeśli chodzi o podkłady to zostały same ciemne kolory, ogromne tłumy zniechęciły mnie do poszukiwań nowości. Takiej ilości klientek przy szafach z kosmetykami do makijażu to ja nie pamiętam a Wy?



1. Wibo Smooth & Wear, róż do policzków nr 1
Mam już jeden róż ten maki i skusiłam się na kolejny tym razem z serii Smooth & Wear. Jak się sprawdzi to dam znać później.


2. Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte, nr 023 Vivid Divine
Pomadki w kredce są bardzo wygodne,dlatego je lubię, moją ulubioną marki Sephora niestety wycofali,ale ta z Astor jest bardzo fajna. Szybko i bezproblemowo się ją nakłada, nie wysusza ust, ma przepiękny kolor oraz zapach. Na moich ustach trzyma się około 4-5 godzin, można ją bez problemu dołożyć, nie waży się, ładnie się zjada. 


3. Bell Hypoallergic Modelling Rouge nr 3
Jako wierna fanka róży kupiłam kolejny. Ten akurat wpadł mi w oko już jakiś czas temu. Ma subtelny, pastelowy, brzoskwiniowy odcień. Będzie pasował do wielu makijaży.


Oto kolory moich nowych kosmetyków:
 

1. Bell Hypoallergic Modelling Rouge nr 3
2. Wibo Smooth & Wear, róż do policzków nr 1
3. Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte, nr 023 Vivid Divine

A Wy co kupiłyście?
Miłego dnia i do usłyszenia :-)

22 komentarze:

  1. Bardzo przyjemne zakupy :) ja nie skorzystałam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też ten róż z Wibo tylko w odcieniu nr.4 piękna brzoskwinia sprawdza mi się bardzo dobrze :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi, ja szukałam jakiegoś różowego, bo akurat brzoskwiniowych róży mi nie brakuje

      Usuń
  3. Ja zawsze bałam się róży, dopiero od niedawna używam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z Astora ma cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałem żadnych z tych produktów. Ja na promocji upolowałem dużo fajnych podkładów :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic nie kupiłam, ponieważ nic nie potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminki Astor Matowe mam praktycznie wszystkie kolory ale teraz powoli przerzucam się na błyszczyki-fluidy szminka zasycha na ustach na dobre 15 godzin! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero moja pierwsza pomadka z Astor i już ją uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy! Niech kosmetyki Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam 2 tusze z l'oreala ;)) nie zawsze zdarza się taka promocja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, warto kupić co się kończy lub chcemy przetestować

      Usuń
  11. To jakaś szeroko zakrojona dyskryminacja, bo dla facetów nie ma takich promocji! :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie skorzystałam z promocji, bo jak bym weszła do tego Rossmanna, to bym chyba pod mostem wylądowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy, cudne kolorki-moje ulubione <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli mogłabym prosić o zagłosowanie w konkursie byłabym baardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń