niedziela, 23 kwietnia 2017

Biolove peeling do ciała-recenzja

Witajcie,
chciałam podzielić się swoją opinią o peelingu kawowym marki Biolove. Od dawna zauważyłam, że w drogerii Kontigo jest wiele ciekawych produktów. Jeśli chodzi o Biolove to mają kosmetyki do pielęgnacji ciała o bardzo dobrych składach. Testowałam kiedyś ich masło truskawkowe i było rewelacyjne, pisałam tutaj: http://kosmetyczne-eksperymenty.blogspot.com/2017/01/maso-biolove-recenzja.html


Skład
Jest to peeling cukrowy z kawą oraz olejem makadamia. Biolove jest kolejną marką, która nie zawiera SLS, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów.


Moja Opinia
Dobrze radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka. Po zastosowaniu moja skóra jest idealnie gładka, nawilżona i przepięknie pachnie. Od dawna wiemy, ze kawa w peelingach posiada właściwości antycellulitowe i wygładzające. Oczywiście można taki kosmetyk zrobić samemu, ja nawet raz się o to pokusiłam,ale wiadomo przy braku czasu warto znaleźć kosmetyk warty polecenia. Bardzo go polubiłam i na pewno kupie kolejne opakowanie.


Jakie peelingi stosujecie?
Co byście poleciły?
Pozdrawiam i do następnego :-)

7 komentarzy:

  1. Stosuję peelingi z Organic Shop i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawowe peelingi. Najczęściej przygotuję domowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie testowałam nic z tego, ale cudne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam tylko krem do rąk od nich ale chętnie przetestuje inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich lubię,ale kremu do rąk to jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka do brwi Essence już od dawna chodzi mi po głowie. Tylko tak daleko mam do Natury. A jak jestem to ich nie ma. Z tego co się orientuję to jest teraz -70 na Astor w Rossmannie, widziałam w aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę owocowe, dają uczucie świeżości

    OdpowiedzUsuń