środa, 19 kwietnia 2017

Co kupić na promocji Rossmann -49%?

Witajcie,
przed nami kolejna promocja w Rossmannie a dokładniej od 20 do 28 kwietnia. Tym razem nie ma podziału na twarz, oczy i usta, całą kolorówkę w tym okresie możemy kupić w promocyjnej cenie. Ja mam wrażenie, że na każdą kolejną czekam z mniejszym entuzjazmem, po prostu chyba już się do niej przyzwyczailiśmy. Oczywiście to nadal dobra okazja,by kupić brakujące kosmetyki lub spróbować czegoś nowego po dużo niższej cenie. Ostatnio marka Wibo wypuściła wiele nowości, które mnie kuszą a ponadto kończy mi się podkład i będę szukała czegoś nowego,oczywiście nie oprę się nowemu różowi.

Przedstawiam Wam krótką listę kosmetyków, które stosuję od dawna i się u mnie sprawdzają, może pomogę Wam nie zaginąć w gąszczu drogeryjnych półek i rozsądnie wydać pieniądze.
Zapraszam do czytania i udanych zakupów :-)

Oczy


 

1. Cień w kremie Maybelline Color Tatoo,
2. Paleta Maybelline The Nudes
3. Maskara Maybelline the falshies push up drama,
4. Paleta Bourjois Smoky Stories,nr 02 over rose,
5. Maskara Loreal Volume Million Lashes.

Usta


1. Pomadka Color Boost Bourjois
2. Pomadka Rimmel Lasting Finish
3. Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate
4. Pomadka Maybelline Baby Lips
5. Pomadki Wibo z serii Juicy Colo

Twarz


1. Kolektor Loreal True Match,
2. Puder sypki Bourjois,
3. Podkład Revlon Color Stay.


1. Róż Wibo z serii Ecstasy
2. Rozświetlacz mineralny Lirene
3. Podwójny puder brązujący z Loreal nr 102
4. Rozświetlacz Lovely

Co planujecie kupić?
Jeśli poszukujecie wiadomości o dietach, sporcie to zapraszam na  http://www.dietspotlight.com

8 komentarzy:

  1. Kusisz... ;-) a myślałam, że nie pójdę do Rossmanna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta paleta cieni Maybelline ♥ Revlon i rozświetlacz Lovely również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz Lovely jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dosłownie nic nie kupiłam w rossmannie, bo mam około 15 paczek ze współprac to nie wiem kiedy te kosmetyki zużyje. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I have wanted to write about something like this on my web page and you gave me
    an idea. Regards.

    OdpowiedzUsuń