niedziela, 17 grudnia 2017

Nowości

Cześć,
zapraszam na podsumowanie ostatnich małych zakupów.

Pielęgnacja

Bielenada Zielona Herbata, oczyszczający żel micelarny, cena 15 zł 
Ostatnio wsród kosmetyków Bielendy pojawiła się seria zielona herbata. Bardzo mnie zaintrygowała i skusiłam się na żel do mycia twarzy. Zawarty w nim olejek herbaciany działa przeciwbakteryjnie a azelogicyna rozjaśnia przebarwienia. Wydaje się idealny do cery trądzikowej. 

Yves Rocher, żel do ciała
Jest to nawilżający żel do ciała o bardzo lekkiej formule, zawiera wyciąg z moreli oraz olejek z rozmarynu.


Jeśli chodzi o pielęgnację ust to wybrałam 2 produkty.

Nivea, pomadka nawilżająca, cena około 10 zł
Niezawodny hit marki Nivea wpadł mi tym razem do koszyka. bardzo dobrze nawilża usta i ma klasyczny zapach, jak to Nivea. Zauważyłam, że teraz maja one napis "ulubiona". Całkiem ciekawe ;-)

Drugim kosmetykiem do ust jest to masełko z wazeliną i wyciągiem z aloesu marki Vazeline. Ostatniego czasu oszalałam na punkcie kosmetyków z aloesu, to już kolejny produkt. Dam Wam znać, czy warto go kupić (cena: 10zł). 


Jeśli chodzi o makijaż to kupiłam tylko korektor z Collection Lasting Perfection. To już moje drugie opakowanie i na pewno będzie kolejne. Zapraszam na więcej tutaj


A Wy co ostatnio kupiłyście?

17 komentarzy:

  1. Korektor z Collection to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka ochronna, nawilżająca to mój must have na cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba aż przy następnych zakupach skuszę się na pomadkę z nivea i ten korektor
    ps. Bardzo fajny blog, zapraszam na mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam ostatnio krem do twarzy z naturalnych składników specjalnie na zimę. Odżywkę do włosów firmy Nivea z nowej serii hairmilk, a także kremowy peeling do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś korektor Collection i lubiłam :) Podoba mi się też zapach tej morelowej serii z YR, miałam z niej żel pod prysznic, po lecie została mi także mgiełka do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor Collection również u mnie właśnie przeżywa renesans 😉 poszedł w odstawkę jakiś czas temu, ale teraz wrócił do łask 😊 szkoda tylko, że nie ma większego wyboru kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie skończył mi się płyn miceralny, może skuszę się na ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, jednak na pomadkę Nivea się nie skuszę na pewno. Moim ulubieńcem do ust jest blistex w ciągu dnia i balsam z biodermy na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbaciana seria od Bielendy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zakupy w tym miesiącu są ogromne, pewnie w weekend je ogarnę i pstryknę fotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam chyba nic z tych kosmetyków, ale z serii zielona herbata kupiłam ostatnio płyn micelarny i jest świetny! :) O korektorze słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tę wazelinę :)

    OdpowiedzUsuń