poniedziałek, 11 grudnia 2017

Co mi przyniósł Mikołaj

Hejka,
tym razem pokażę Wam prezenty jakie otrzymałam na Mikołajki.


Jak na maniaczkę kosmetyczną oczywiście w skarpecie znalazłam kilka ciekawych kosmetyków


Bomb Cosmetics, kula do kąpieli w kształcie gwiazdki, bardzo fajny pomysł na prezent, oprócz kosmetyku mamy gotową kartkę w której możemy zawrzeć swoje życzenia.

MOIA, paleta rozświetlaczy
Paleta zawiera 4 różne rozwietlacze, na każdy dzień można wybrać inny, odpowiedni do danego makijażu. Pigmentacja jest świetna, odkąd ją mam nie wyobrażam sobie innego rozświetlacza na mojej twarzy. 

Make up Revoltion, cień do powiek, kolor Mochla Love
Miałam już te pojedyncze cienie, kosztują niewiele a są rewelacyjne, serdecznie Wam polecam.

A Wy co dostaliście na prezent?

8 komentarzy: