sobota, 9 grudnia 2017

Avene Hydrance Legere-krem idealny?

Witajcie po raz kolejny na moim blogu.
Tym razem poopowiadam Wam o kremie do twarzy marki Avene z serii Hydrance w wersji Legere z filtrami SPF20.


Czego oczekuję od kremu?
Ze względu na to, że mam cerę trądzikową i na noc używam kremów i żeli od dermatologa, które złuszczają moją skórę potrzebuję rano kremu nawilżającego, który nie będzie za ciężki, nie będę się po nim świeciła bardziej niż zazwyczaj i będzie dobrze sprawdzał się po makijaż. Ważny jest również filtr SPF np 20.

Od kilku lat sięgam po kremy marki Avene, miałam również inne dermokosmetyki, ale te najbardziej przypadły do gustu mojej cerze.

Plusy:
- lekki
- szybko się wchłania
- nadaje się pod podkład ja mam Color Stay z Revlon
- nie uczula mnie i nie podrażnia

Minusy:
- cena
- czasem moja skóra jest przesuszona po kuracjach przeciwtradzikowych i ten krem za słabo nawilża moją skórę

Jakiego kremu do twarzy używacie na co dzień?
Pozdrawiam i do następnego :-)

2 komentarze: