wtorek, 26 września 2017

Holika Holika maseczka "kot"

Witajcie na moim blogu,
zachwycona maseczkami w płachcie przetestował kolejną. Słyszałyście o tych z serii zwierzęcej? Tym razem wybrałam Baby Pet Magic Sheet Soothing Cat od Holika Holika.


Co obiecuje producent?
Maseczka ma za zadanie przyśpieszać odnowę komórek, przeciwdziałać trądzikowi a dzięki ekstraktowi z kiwi rozjaśniać skórę. Działa oczyszczająco, nawilżająco, ściągająco oraz przeciwbakteryjnie.

Co o niej sadzę?
Uważam, że dla osób z trądzikiem jest idealna. Nie wysusza skóry a wręcz ją delikatnie nawilża. Po jej użyciu moja skóra była oczyszczona a stany zapalne dość zauważalanie się uspokoiły. Nie zaoobserowałam rozjaśnienia blizn, ale może do tego trzeba ją stosować regularnie. Na razie to moje pierwsze opakowanie i na pewno nie ostatnie. Jest genialna i serdecznie wam polecam.


O innych koreańskich maseczkach też już pisałam i zapraszam do czytania:

5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest taka seria. Recenzja i wygląd opakowania zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała tą maseczkę. Tylko ostatnio wszystko mnie uczula i wolę nie ryzykować.

    OdpowiedzUsuń