sobota, 17 czerwca 2017

Maseczka ze śluzem ślimaka - It's skin

Witajcie
przyszedł czas na recenzję kolejnej koreańskiej maseczki w płachcie. Tym razem producentem jest It' s skin.


Do jakiej cery i na jakie problemy?
Śluz ze ślimaka posiada wiele drogocennych substancji:
  • analtoinę, która nawilża, działa przeciwzapalnie,
  • kwas glikolowy, który złuszcza skórę, wygładza, działa przeczmarszczkowo,
  • kolagen i elastynę,
  • naturalne antybiotyki zwalczające bakterie wywołujące trądzik.   
Ze względu na swój skład maseczki a także kremy świetnie się sprawdzą u osób z trądzikiem. Posiadają właściwości przeciwzapalne, łagodzące, antybakteryjne, regenerujące a przy tym nawilżają i złuszczają skórę.

Co o niej myślę?
U mnie maseczka sprawdziła się bardzo dobrze. Moja skóra była nawilżona a zmiany zapalne się uspokoiły. Maseczka nie spadała, była wygodna w noszeniu i była dobrze dopasowana do kształtu oraz wielkości mojej twarzy. Na pewno kupię ją ponownie.
Cena: 10zł 

Znacie ten Produkt?
Lubicie koreańskie kosmetyki?

5 komentarzy:

  1. Nie stosowałam do tej pory koreańskich kosmetyków. Ale ostatnio mam duże zmiany na skórze i szukałam maseczki, która pomogłaby je złagodzić. Dzięki twojej opinii, z chęcią sięgnę po tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często w necie widzę recenzje i rekomendacje koreańskich kosmetyków, ale osobiście jeszcze żadnego nie testowałam. Wiele natomiast słyszałam o śluzie ślimaka i myślę, że w tej formie jest dla mnie do przyjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli do cery tłustej się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. O tych ślimakach dużo dobrego słyszałam.

    OdpowiedzUsuń