czwartek, 15 czerwca 2017

Nowości w pielęgnacji - co będę testowała?

Cześć,
chciałam Wam pokazać nowe kosmetyki, które przetestuję w najbliższym czasie. Żadnej marki jak dotąd nie znałam i jestem ich szalenie ciekawa. A Wy?


Goji DermaPlus, olejek do ciała 
Olejek zawiera ekstrakt z jagody Goji, Macadami, awokado i kiełków pszenicy. Posiada właściwości nawilżające oraz odżywcze. Jagody Goji są od jakiegoś czasu bardzo modne, jak widać oprócz kulinarnych przysmaków mają zastosowanie w kosmetykach. Nigdy wcześniej nie stosowałam produktów marki Derma Plus. Kosmetyki pochodzą z Włoch, nie zawierają SLS, parabenów, formaldehydu, barwników. 

Dodatkowo mam też trzy próbki, które chętnie dla Was przetestuję


  • Aloe Vera, nawilżajacy basam do ciała i rąk
Posiada witaminy: A, B1, B2, B6, B12, wyciag z aloesu. Według producenta nawilża i regeneruję. Zobaczę jak u mnie zadziała. 

  • Avena, balsam nawilżajacy i regenerujący

Zawiera ekstrakt ze śluzu ślimaka oraz kolagen, nawilża i przeciwdziała wysuszeniu skóry.

  • Nawilżający balsam zawierajacy 10% mocznika
Wszystkie trzy próbki są produktami marki Intituto Espanol, o której także wcześniej nie słyszałam. 

19 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z kosmetyków, ale olejek zapowiada się ciekawie. Ciekawe jak ze składem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie bardzo ten olejek :) Chciałabym zobaczyć jak sprawdziłby się u mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak sprawdzi się ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aloe Vera, nawilżający balsam do ciała i rąk - czymś takim spotkałem się w domu, więc Damianowej nie jest to obce. ;) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie znałam żadnego z produktów - mam nadzieję, że Ci się sprawdzą i znajdziesz wśród nich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten olejek z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely haul,
    These are some nice products.
    The right skincare is so important.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc ja nigdy nie testuję próbek bo nie mogłabym napisać nic po 1-2 użyciach produktu. Takie rzeczy najczęściej oddaję innym :)

    OdpowiedzUsuń