wtorek, 5 września 2017

TAG: 20 nietypowych pytań kosmetycznych cz 1

Witajcie moi drodzy.
Przygotowałam kolejny tag, tym razem zainspirowałam się filmikiem vlogLOLA. Zachęcam do czytania oraz dzielenia się własnymi odpowiedziami w komentarzach.

1. Ciągle szukam idealnego .......
podkładu. Potrzebuje takiego, który dobrze kryje, utrzymuje się cały dzień, matuje oraz nie pogarsza mojej trądzikowej cery.

2. Jakiej minimalnej ilości kosmetyków potrzebujesz, żeby się naszykować do wyjścia?
U mnie to: podkałd, kolektor, puder, tusz do rzęs i pomadka (nawet jakiś błyszczyk). Jak się śpieszę mogę zrezygnować z tuszu. Czyli wyszło mi 4.

3. Jaką pomadkę nosisz najczęściej?
Obecnie najczęściej sięgam po pomadki Golen Rose z serii tych nawilżających. Pokazywałam już je na blogu.

4. Jaki jest Twój ulubiony kanał na YouTube?
vlogLOLA oraz TheKretka1. Ogladam wiele innych, ale te śledzę na bieżąco. 

5. Jakiej marki kosmetycznej chciałabyś być ambasadorką? 
Jeśli chodzi o pielęgnację to byłaby to marka Avene, dużo ich kosmetyków mam i je uwielbiam a z makijażowych to Tartre lub Too Face. 

6. Jaki lakier do paznokci masz aktualnie?
Używam tradycyjnych lakierów i teraz mam numerek 33 Pivoine od Yves Rocher. 

7. Jaka jest Twoja ulubiona maseczka nawilżająca?
Wszystkie maseczki w płachcie Holika Holika są cudowne i nadal ich używam. Z nawilżających fajna była ta aloesowa. Aby poczytać o niej zapraszam tutaj

8. Co ostatnio kupiłaś w Sephorze?
Czarną maseczkę z Origins.

9. Nigdy nie jestem widziana bez...
uśmiechu. Podobno tak ;-)

10. Jaki kosmetyk będziesz polecać zawsze?
Podkład Revlon Color Stay i krem Avene Cleanance SPF 30 oraz płyn micelarny z tej serii. 

Reszta pytań i odpowiedzi już kolejnej części.
Piszcie śmiało własne odpowiedzi na te pytania, chętnie poczytam.



9 komentarzy:

  1. Szukanie idealnego podkładu jest jak szukanie Świętego Graala. Nigdy się nie kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam idealnego podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nas - szukających idealnego podkładu jest więcej :D Ja już niemal miałam swój ideał, ale po czasie został wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :) Uwielbiam maski w płachcie od Skin79 z serii Fresh Garden Mask :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnego podkładu szukam i ja. Kiedyś trafiłam na świetny z Maybelline, ale dość szybko zniknął. Szukam też tuszu do rzęs i niestety te znanych marek jak Maybelline właśnie najczęściej odpadają jako pierwsze.

    OdpowiedzUsuń