sobota, 26 sierpnia 2017

Ulubieńcy lata

Witajcie,
lato  pomału się kończy a ja dziś przychodzę opowiedzieć Wam o moich ulubieńcach wakacyjnych.


Ze względu na kuracje przeciwtrądzikowe muszę stosować do twarzy kremy z filtrem UV. Od lat uwielbiam krem Avene Cleanance z filtrem SPF 30. Jest dosyć gęsty, ale łatwo się rozprowadza, nie pogarsza mi kondycji skóry, nadaję się pod makijaż. Dobrze nawilża a cera nie przetłuszcza się po nim bardziej.

Do opalania używałam mleczka kokosowego z Bielendy. Oprócz ochrony przed słońcem dobrze nawilża skórę a ponadto ma przepiękny zapach kokosa. Dla wszystkich fanów takiego zapachu istny raj.

W okresie letnim stosuję mgiełki do włosów z filtrem UV, tym razem wybrałam sobie Joanna Styling Effect i sprawdził się rewelacyjnie. Znacie inne takiego typu produkty? Ja w Rossmannie widziałam tylko ten. 

Po raz kolejny wypominam o żelu aloesowym Holika Holika. Idealny po opalaniu, po depilacji, jako balsam, krem do twarzy  oraz pod oczy. Po prostu go uwielbiam. A więcej o nim w ulubieńcach maja.

Latem sięgam po trochę inne kolory na paznokciach zarówno pastelowe jak i bardziej jaskrawe. Nadal lubię serię Ice Chic z Golden Rose a także lakiery Kiko i Pupa.



Jakie paznokcie kojarzą Wam się latem?

Jeśli chodzi o niekosmetycznych ulubieńców to jest nim zdecydowanie poduszka z Helu, nie wiem co delfin ma do naszego Bałtyku, ale jest idealna na plażę i nie tylko.


Co było Waszym hitem lata?



14 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty marki Avene i ciesze się, że Ciebie też się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam pastele na paznokciach, chociaż latem te bardziej jaskrawe kolory też u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy, zwłaszcza żel aloesowy :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego żelu z Holika Holika. :) Moimi letnimi ulubieńcami są zdecydowanie mgiełki do ciała z Avonu i maski w płachcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać trzeba kupić, chyba nadal jest na niego promocja w Superpharm

      Usuń
  5. żel aloesowy Holika holika to mój zdecydowany ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery GR przecudne kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz lakierów GR nic nie znam, ale mocno mnie kusi żel aloesowy :) Co do lakierów co to za nr tego błękitnego z ice chic? Wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitny to numerek 78 a ten drugi 81, może jeszcze komuś wpadnie w oko

      Usuń