sobota, 19 sierpnia 2017

Collection Lasting Perfection - ideał a może mit

Witajcie,
tym razem opowiem Wam o nowym kolektorze a mianowicie  Collection Lasting Perfection. Swego czasu był hitem na zagranicznym a także polskim Youtube.


Czego oczekuję od kolektora?
Potrzebuję wysokiego poziomu krycia, ponieważ mam sińce pod oczami. Chciałabym również żeby nie był za ciężki, nie ważył się, utrzymywał cały dzień oraz nie wysuszał skóry. Wiem, że to co piszę to ideał jaki nie istnieje.... ale cóż szukam chociaż zbliżonego to tego wymarzonego ;-) Chyba znalazłam.

Co o nim myślę?
Uważam, ze dobrze kryje a wręcz rewelacyjnie, nie miałam lepszego pod tym względem. Szybko zastyga, nie roluje się, utrzymuje się cały dzień. Wydaje się bardzo wydajnym produktem. Wybrałam sobie numer 1 Fair, jest bardzo podobny do nr 2 Loreal True Match. Nie dziwię się wielu blogerkom i youtuber-ką,że go uwielbiają. Jest moim ulubieńcem.


Dostępność
Niestety nie ma go stacjonarnie w Polsce ja kupiłam go na Allegro. Nie wiem, czy w sklepach internetowych jest dostępny.
Cena
Razem z przesyłką zapłaciłam 33zł.

Znacie?
Dajcie znać jaki kolektor jest Waszym hitem

14 komentarzy:

  1. Brak w sklepach stacjonarnych to niestety wada. Ale ciekawy produkt do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak w sklepach stacjonarnych utrudnia dobór koloru, opieranie się na zdjęciach w internecie nie zawsze jest dobre. Mi się udało wybrać idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma go dostępnego w sklepach stacjonarnych, ale przy większych zakupach przez internet nie stanowi to problemu. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim wielokrotnie, ale jest słabo dostępny a ja nie lubię kupować "w ciemno" :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero z korektorami i z makijażem zaczynam przygodę.Szkoda,że nie jest dostępny w sklepach stacjonarnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam także wpis o kolektorach z drogerii,może Cię zainteresuje http://kosmetyczne-eksperymenty.blogspot.com/2017/07/kryjace-kolektory-z-drogerii.html

      Usuń
  6. ,swietny blog, jeszcze tu nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się zawsze wydaje, że kiedy używam korektora, wyglądam.jak dalmatyńczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować bo zawsze mam cienie i sińce pod oczami i ciężko mi to zakryć. Pozdrawiam :)
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i mam co do niego bardzo mieszane odczucia. Pod oczy mi się nie sprawdził a na niedoskonałości był za jasny. Pomimo to nie uważam, żeby był zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie sprawdza się super, ale jest wieele jaśniejszy od loreal nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń