niedziela, 13 sierpnia 2017

Novaclear Atopis - krem do twarzy oraz ciała

Witajcie na moim blogu.
Chciałam wam opowiedzieć o nowym kosmetyku do pielęgnacji, który ostatniego czasu bardzo polubiłam oraz sporo o nim na blogach i YouTube.


Mowa o natłuszczająco - nawilżającym kremie do ciała i twarzy marki Novaclear Atopis. Posiada bardzo ciekawy skład a mianowicie: glicerynę, olej z nasion konopi oraz alantoinę. Niestety posiada parafinę, czego się obawiałam, jednak nie zrobił mi krzywdy, nie przesuszył skóry. Ze względu na to, że posiadam cerę trądzikową to używam go tylko do ciała. Jeśli ktoś posiada suchą cerę to może śmiało używać również do twarzy. 


Moja opinia
Krem dobrze nawilża moją suchą skórę, efekt pozostaje na długo, nie zauważyłam śladów przesuszenia a po niektórych kosmetykach z drogerii tak miewam. Jest gęsty, trochę trudno się rozprowadza, ale szybko się wchłania i nie pozostawia lepiej powłoki na skórze. Posiada neutralny zapach, który nie przeszkadza mi ani nie drażni. Niestety jest go mało w opakowaniu, jedynie 100 ml.



Macie już coś tej marki?
Pozdrawiam i do następnego :-)

10 komentarzy:

  1. Ja dlugo szukalam i testowqlam kremy by trafic na ten jedyny wiekszość ladowalo jako balsam do cala nie krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam. Również mam skórę skłonną do trądziku, pojawiają się wypryski i mam głównie tłustą cerę, więc myślę że krem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cerę tłustą więc krem raczej nie dla mnie :) Ps. próbuję wysłać komentarz i nie mogę dodać, mam nadzieję, że tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam suchą i wrażliwą skórę więc prędzej czy później wypróbuje ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nawet tej marki ale co jakiś czas poszukuję bardziej specjalistycznych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kiedyś gdzieś spotkałam się z tą marką i chyba nawet czytałam recenzję o tym kremie. Słyszałam, że jest dobry, jednak nie dla mnie. Chyba, że mają różne inne w ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń