sobota, 13 maja 2017

Holika Holika - maseczka w płachcie

Witajcie Moi Drodzy.

testowaliście już koreańskie kosmetyki? Bardziej interesuje Was pielęgnacja, czy makijaż?
Ja już sporo poczytałam o ich produktach i obejrzałam kilka filmików na YouTube. Od jakiegoś czasu moja trądzikowa cera zaczęła się zmieniać, czoło oraz nos już nie są tłuste, wręcz mają tendencję do przesuszenia. Trądzik postał jedynie na brodzie i linii żuchwy. Z tegoż powodu poszukuję nawilżających kosmetyków, ale delikatnych i o dobrym składzie. Postanowiłam wypróbować koreańskie kosmetyki, skoro mają rewelacyjne opinie. Na pierwszy ogień poszła maseczka aloesowa w płachcie marki Holika Holika.


Skład
Zawiera 99% ekstrakt z aloesu. Ma za zadanie nawilżyć, zregenerować skórę, posiada również właściwości przeciwzmarszczkowe. Łagodzi blizny i niweluje zaczerwienienia. Myślę, że będzie dobra dla cery trądzikowej, ale nie tylko.

Moja opinia
Dla mojej mieszanej cery jest rewelacyjna. Moja skóra została nawilżona a mam ostatnio z tym problem, szczególnie na czole. Mam wrażenie, że dodatkowo złagodziła podrażnienia i trądzik. Maseczka w płachcie była wygodna w użyciu i na pewno kupię kolejną sztukę. Serdecznie wam polecam. 

Dostępność i cena 
Ja swoją maseczkę kupiłam w Kontigo stacjonarnie. Z tego co zauważyłam niektóre sklepy internetowe mają już kosmetyki Holika Holika. Za maseczkę zapłaciłam 14zł. Niby sporo za coś co stosujemy raz, ale za taką jakość jestem w stanie zapłacić taką kwotę a nawet więcej.

Życzę Wam miłego dnia i zachęcam do dyskusji pod postem
Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. W takim wypadku powinnaś się zapoznać (o ile jeszcze nie miałaś tej przyjemności) z żelem aloesowym tej firmy, 250ml kosztuje 30-35zł. Też kocham maseczki koreańskie, chociaż dotychczas używałam innych - cytrynowej, ogórkowej i perłowej. Czasami można je dostać w promocyjnej cenie za 8,99 w Drogeriach Polskich :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się kiedyś nad nią, ale w końcu nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu myślałam nad jej kupnem i chyba się skuszę <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwrocilam jeszcze uwagi na kosmetyki koreanskie. Dzieki za podpowiedz, jezeli je zobacze w sklepie to kupie i wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tę maskę. Przy kolejnych zakupach online być może się skuszę. Uwielbiam żel i piankę aloesową Holika Holika. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam w boxie próbkę jakiegoś właśnie aloevera żelu z holiki, oby i u mnie się sprawdził. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloes czyni cuda, nie znałam tej marki. Przy najbliższej okazji zakupie któryś z produktów.

    OdpowiedzUsuń