niedziela, 14 stycznia 2018

Zimowy Tag

Hejka,
w chłodny zimowy wieczór postanowiłam odpowiedzieć dla was na kilka pytań związanych z tą porą roku i minionymi świętami.
Zapraszam do czytania i zachęcam do odpowiadania na pytania.


1. Co zmieniasz w pielęgnacji zimą?
Używam bardziej nawilżających, natłuszczajacych balsamów do ciała, kremów do rąk i pomadek do ust, głownie na bazie masła shea i olejków.

2. Po jaki napój sięgasz w zimowe wieczory?
Jestem wielką miłośniczką kawy, ale w chłodne wieczory wybieram herbatę z cytryną, czasem również z imbirem i goździkami.

3. Którą pomadkę wybierasz najczęściej zimą?
O tej porze roku wybieram te bardziej nawilżające, natłuszczające. Jeśli chodzi o pielęgnację to ostatniego czasu wygrywa masełko z Biolove o zapachu borówek.

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka świąteczna?
All I want for Christam is You

5. Jaki jest Twój ulubiony film na święta?
W dzieciństwie to był to ponadczasowy "Kevin sam w domu" a teraz chyba nie mam takiego.

6. Jaki kolor na paznokciach dominuje u Ciebie zimą?
czerień i bordo

7. Jak jest Twoja ulubiona potrawa świąteczna?
pierogi :-)

8. W jakich kolorach dekorujesz choinkę?
U mnie dominuje niezastąpiona czerwień i złoto.

Pozdrawiam



7 komentarzy:

  1. Ha! lata temu odpowiadałam a ten tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zimowej pielęgnacji zmieniam wszystko :D W sumie to zależy od kaprysów mojej skóry, pielęgnację wywracam do góry nogami średnio trzy razy w miesiącu. Co tydzień co innego i jeden tydzień spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką ,,zimową'' herbatkę też lubię sobie wypić w każdy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka zimą jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedż na pytanie 8 identyczna. :D

    OdpowiedzUsuń