sobota, 15 lipca 2017

7 grzechów głównych - tag

Cześć,

zainspirowana filmami na YouTube postanowiłam zrobić dla Was tag "7 grzechów głównych". Zaprosiłam do współpracy Kingę, którą już poznaliście w poście dotyczącym pielęgnacji włosów. Jak ktoś nie czytał to niech zajrzy:
http://kosmetyczne-eksperymenty.blogspot.com/2017/04/moi-drodzy-tym-razem-do-wspopracy.html

1. Chciwość
Jaki  najtańszy kosmetyk sobie kupiłaś?
  • Kinga: pojedyncze cienie z Make up Revolution 
  • Ja: cień sypki z My secret 
Jaki najdroższy kosmetyk sobie kupiłaś?
  • Kinga: Paleta Too Face Semi Sweet Chocolate Bar 
  • Ja: nie kupuję bardzo drogich kosmetyków, ale u mnie najdroższe to chyba były perfumy Avon Atraction
2. Gniew
Jakich kosmetyków nienawidzisz?
  • Kinga: produktów do konturowania na mokro
  • Ja: wysuszających usta pomadek i niekryjących pokładów 
Które kosmetyki uwielbiasz?
  • Kinga: cienie, które są dobrze napigmentowane i się dobrze blendują a także matujące pudry, które naprawdę działają
  • Ja: cienie we wszystkich odcieniach złota i zieleni oraz koreańską pielęgnację
Który kosmetyk było Ci najtrudniej zdobyć?
  • Kinga: kolektor z Cartice
  • Ja: również kolektor z Catrice a także żel aloesowy z Holika Holika, bo był często wykupiony 
3. Obżarstwo
Który kosmetyk uważasz za najpyszniejszy?
  • Kinga: żele pod prysznic z Yves Rocher np kawowy, malinowy
  • Ja: peeling kawowy z Biolove 
4. Którego z kosmetyków nie używasz z lenistwa?
  1. Kinga: czasem podkładu
  2. Ja: produktów do brwi 
5. Duma
Który element makijażu dodaje Ci najwięcej pewności siebie?
  • Kinga: cienie i kreska 
  • Ja: dobrze wyrównany kolor cery a na specjalne okazje cienie i kreska na powiekach 
6. Pożądanie
O którym kosmetyku marzysz? 
  • Kinga: paleta the Balm Meet Matt(e) Trimony 
  • Ja: podład Estee Lauder Double Wear 
7. Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać jako prezent?
  • Kinga: palety cieni
  • Ja: wszystkie :-) a najbardziej róże do policzków 
To już wszystkie pytania. Zachęcamy do dzielenia się odpowiedziami w komentarzach. 
I do następnego :-) 

15 komentarzy:

  1. Fajny tag, mam nadzieję, że nie będziesz zła jeśli się zainspiruje haha

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Najtańszy - Krem pod oczy Rival de Loop, Najdroższy - serum z Forever 2. Nienawidzę tych do makijażu oczu - mam ogromną wadę wzroku, Uwielbiam - maseczki w płacie, jeżeli coś jest do sprzedania to i tak zdobędę to w internecie 3. Mój tint o smaku pomarańczy 4. Rozświetlacza 5. Podkład 6. Maseczka całonocna z Laneige 7. Perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dzięki za podzielenie się odpowiedziami :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł. Miło się czytało

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo jestem za stara na to, albo za rzadko oglądam RLM :D chociaż tę paletę czekoladową kojarzę :) dopiero niedawno dowiedziałam się, czym jest baking :D chętnie się dowiem, które to pudry mają faktycznie dobre krycie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najpyszniejsze to babeczki ze sweet bath. Ale nie polecam jeść 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy już widziałam ten tag na blogach ;-)
    Co do marzenia o podkładzie EL DW to zachęcam do jego spełnienia - to zdecydowanie najlepszy podkład :-D

    OdpowiedzUsuń