sobota, 8 lipca 2017

Olejek Goji DermaPlus

Witajcie,
po kilku tygodniach testowania olejku Goji firmy DermaPlus przyszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią. Nigdy wcześniej nie miałam kosmetyków tej włoskiej marki. Od razu mogę na wstępie powiedzieć, że zrobiła na mnie pozytywne wrażenie.


Co to za olejek i jak ma działać?
Kosmetyk zawiera ekstrakt z jagody Goji, ekstrakt Macadami, awokado oraz kiełki pszenicy. Przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, nawet do wrażliwej. Jak wiadomo ekstrakt z jagody Goji posiada właściwości antyoksydacyjne oraz odżywcze. Natomiast kiełki pszenicy i awokado nawilżają i zmiękczają skórę.


Jak działa na moją skórę?
Może zacznę od tego, że posiadam suchą skórę z tendencją do przesuszania. Używam go od kilku tygodni i jak dotąd nie miałam żadnych problemów z nawilżeniem skóry. Olejek łatwo się rozprowadza, szybko można go wmasować do całkowitego wchłonięcia, skóra po nim się nie kleni i nie lepi. Wydaje się bardzo wydajny. Jeśli chodzi o zapach to określiłam bym jako "witaminowy", bo kojarzy mi się z preparatami multiwitaminowymi, nie jest męczący i nie przeszkadza mi. Dobrze nawilża moja skórę i mogę go Wam polecić :-)

Znacie tą markę? 




10 komentarzy:

  1. Marki nie znam ale jagody goji robią ostatnio furorę:) Mam zapas masła shea i balsamów ale jak kiedyś mi się skończą, to może wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jest głośno o tej marce. Muszę wrócić na jakiś czas do olejów. Chyba sobie ten sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki i olejku, ale uwielbiam zapach "witaminowy", więc z chęcią bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie słyszałam o tej marce, ale że względu na właściwości musze się za nim rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieznam marki ale mnie zaciekawilas tym produkte,poszukam i moze znajde hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i stosuję od kilku miesięcy. Derma Plus z Goji odpowiada mi pod każdym względem. Przetestowałam już praktycznie wszystkie kosmetyki poza kremem do rąk. Jakość i skład rewelacja!

    OdpowiedzUsuń