sobota, 28 stycznia 2017

Nowości ze sklepów Rossmann i Sephora

Cześć :-)
Pora na kolejny haul zakupowy. Wiele rzeczy mi się skończyło, niektóre kupiłam z ciekawości.
Zapraszam do czytania i dyskusji.


Perfecta Ice patch
Płatki pod oczy zawierające wyciąg z zielonej oraz czarnej herbaty. Mają usuwać opuchliznę oraz cienie pod oczami. 
Cena: 4zł


Perfecta, drobnoziarnisty peeling mineralny
Używałam go wcześniej, obecnie zmienił opakowanie, bo posiada 2 mniejsze saszetki co ułatwia stosowanie, nie zużywam od razu całego opakowania (10ml). Dobrze złuszcza naskórek, wygładza skórę i jej nie podrażnia.
Cena: 2zł


Ziaja, maska oczyszczająca z szarą glinką
W składzie posiada: szarą glinkę, kompleks proteinowo-cynkowy, alantoinę oraz pro-witaminę B5.  Dzięki temu dobrze oczyszcza skórę, zmniejsza widoczność porów a także nawilża i przeciwdziała podrażnieniom. Kiedyś miałam zieloną glinkę, ale zbytnio wysuszała mi skórę. Zobaczę jak będzie z tą. 
Cena: 2zł




Ziaja, jaśmin w kremie pod oczy
Dobrze nawilża skórę pod oczami, ma kolor jasno-beżowy, jak ktoś ma mniejsze sińce pod oczami niż ja to pewnie je zakryje u mnie to się nie uda. To już moje kolejne opakowanie.
Cena: 11zł



Origins, Clear Improvement
Maseczka posiada węgiel aktywny, ma na celu oczyszczać pory. Kupiłam małe opakowanie, żeby przekonać się, czy sprawdzi się u mnie.
Cena: 16zł



Sephora Colorful, cień w kolorze Love song N261
To już mój drugi cień marki Sephora. Tym razem zdecydowałam się na odcień różu z drobinkami. Lubię je za trwałość, pigmentację, jedwabistą konsystencję oraz łatwość blendowania.
Cena: 39zł



Przy zakupie w sklepie Sephora zawsze otrzymujemy próbki do testów. Ja otrzymałam:
  • Estee Lauder, podład Double Wear
  • Estee Lauder, krem Nigh Wear Plus
  • Sephora, balsam 
  • Gievanchy ange ou demon le secret 





Co nowego pojawiło się u Was?
Miałyście te produkty? 


4 komentarze:

  1. Znam tylko maseczkę z glinką Ziaji. Kiedyś często po nią sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling z Perfecty bardzo lubię, jednak maska Ziaji już mi nie odpowiada. Reszty produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń