wtorek, 14 lutego 2017

Myjka do twarzy, czy tylko?

Witam Was serdecznie.
Podczas ostatniej wizyty w sklepie Rossmann trafiłam na pewną nowość a mianowicie sylikonową myjkę do twarzy.


Postanowiłam ją kupić,lecz do całkowicie innego zastosowania. Od dłuższego czasu na rynku pojawiają się gadżety do czyszczenia pędzli, niestety są dostępne tylko w sklepach internetowych. Stwierdziłam, że ta z Rossmanna będzie również dobra do czyszczenia pędzli oraz puszków do pudru. Nie pomyliłam się sprawdza się do tego bardzo dobrze. Mycie pędzli jest teraz szybsze i przyjemniejsze. Też macie problem doczyszczeniem pędzli a szczególnie tych do pokładu? Jeśli tak to polecam ten produkt, powinno być zdecydowanie łatwiej. 



Producent przeznaczył ten produkt do mycia oraz peelingowania twarzy, jak widać nie jest jedyny sposób na jego używanie.


Widziałyście już ten produkt?

12 komentarzy:

  1. Ja początkowo myłam nią twarz ale obecnie też używam jej do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Nie widziałam jeszcze tego produktu, ale przyjrzę się jej bliżej... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myłam nią twarz, ale bez rewelacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam jej czasem do twarzy, jak muszę ogarnąć ją na szybko, a nie chce mi się bawić w inne peelingi:)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie o tym pomyślałam, że można myć nią pędzle! Muszę koniecznie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z For Your Beauty jest jeszcze dedykowana płytka do czyszczenia pędzli, taka duża. Bardzo ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opisywałam też tę myjkę na swoim blogu. Stosuję ją jednak do mycia twarzy i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Taka mała rzecz a tyle różnych zastosowań! Sama wpadłaś na ten pomysł?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń