wtorek, 31 lipca 2018

Ulubieńcy czerwca i lipca 2018


Lato mija a ja Wam pokaże kilka cennych perełek z mojej kosmetyczki.

Maseczki w płachcie.
Tym razem wspomnę Wam o rozjaśniających maseczkach z witaminą C lub sokiem z cytryny. Oba produkty są marki Holika Holika. Idealne dla osób z przebarwieniami, bliznami po trądziku.

Holika Holika Pure Essence Mask Sheet Lemon, 10 zł,
Holika Holika Skin Rescuer Mask Sheet Vita C, 14 zł

Pielęgnacja skóry pod oczami
Od jakiegoś czasu chciałam przetestować droższy krem pod oczy i sprawdzić, czy wydawanie kliku stów na taki kosmetyk ma sens. W Sephorze wybrałam jeden z Origins. Okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo dobrze nawilża skórę pod oczami i ja wygładza, uelastycznia. Kosztuje sporo, bo aż 200zł, ale na pewno do niego wrócę.

Origins, Plantscription Anti-aging eye treatment, krem pod oczy

Brwi
W stylizacji brwi ostatniego czasu stawiam jedynie na ich utrwalenie żelem od Golden Rose. Jest bardzo mocny, utrwala kształt brwi na cały dzień i ich nie skleja. Kosztuje jedynie około 20 zł.

Golden Rose, Longstay Gel, żel do brwi

Róże do policzków i cienie do oczu
Najczęściej sięgałam po róż Ingota. Nr 127  to bardzo uniwersalny odcień, pasuje do wielu makijaży oczu, idealny na co dzień. To nie pierwsze moje opakowanie róży od tej marki. Jestem z nich bardzo zadowolona zarówno trwałości jak i wyglądu na skórze. Kolejni ulubieńcy też są od Iglota. Są to mianowicie cienie do oczu. Podążając za modą na makijaż w odcieniach pomarańczy nie mogłam się oprzeć temu zakupowi.

Inglot, róż do policzków, nr 127,
Inglot, cień do powiek nr 314
Inglot, cień do powiek nr 298

A Wy co polubiłyście ostatniego czasu?

3 komentarze:

  1. Maseczki nie dla mnie bo nie mam przebarwień :) sama sie zastanawiałam czy warto wydać dużo pieniędzy na taki krem :) lubię kosmetyki z Inglota :) ostatnio polubiłam się z pomada do brwi z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za maseczkami w płacie. Wole trochę dołożyć i mieć maseczkę która starczy mi na dłużej. Kremik pod oczy zapowiada się super, ja skusiłam się na serum od Mokosh:)

    OdpowiedzUsuń