niedziela, 22 kwietnia 2018

Zakupy

Witajcie.
Zapraszam na szybkie podsumowanie moich ostatnich zakupów, nie ma tego za dużo, ale myślę, że nie jedna rzecz może Was zainteresować. Dajcie znać w komentarzach, czy już miałyście te produkty i czy się sprawdziły.

Pielęgnacja twarzy


Bielenda, peeling enzymatyczny
Pewnie wiele z was go zna. Ja często do niego wracam, bo jest delikatny, ale dobrze sobie radzi z usuwaniem naskórka. Według producenta wygładza skórę, likwiduje przebarwienia. 

A'Pieu, maseczka z wyciągiem z zielonej herbaty
Zawiera ekstrakt z zielonej herbaty, kwas hialuronowy a także ekstraktem z oczaru koi. Dobrze nawilża oraz przywraca równowagę hydrolipidową skóry.  

g-synergie, oczyszczająca maseczka peel off
Ostatniego czasu bardziej postawiłam na maseczki w płachcie i postanowiłam wrócić do innego typu maseczek np. peel off. Są idealne dla osób z cerą tłustą lub mieszaną i z walczącymi z zaskórnikami. Dam znać jak się sprawdza.

Makijaż
Podkład Estee Lauder, Double Wear, kolor 1W1
Jak zapewne pamiętacie należę do osób, które poszukują dobrze kryjącego podkładu, ponieważ mam cerę trądzikową i wiele przebarwień. Zwracam również na jego trwałość.Ten podkład słynie własnie z takich właściwości i końcu skusiłam się na jego zakup, żeby przekonać się na własnej skórze, czy jest rewelacyjny, czy może wręcz przeciwie. Opinie w internecie są podzielone co może wynikać z różnic w oczekiwaniach a także  reakcji skóry na ten dosyć ciężki podkład. Dodatkowo posiada filtr SPF 10. Na pewno pojawi się jego recenzja. 


Paznokcie
Golden Rose, Ice chic, nr 40
Sally Hansen, baza wzmacniająca do paznokci
Dzięki zawartości nylonowej formule, zawartości retinolu i peptyny miedzi wzmacnia paznokcie, zmniejsza widoczność niedoskonałości.


Włosy
Suchy szampon Batiste
Używam go od lat, dobrze się sprawdza w sytuacjach kryzysowych, tym razem wybrałam zapach oriental.


Do następnego :-)

7 komentarzy:

  1. Nie lubię gotowych maseczek. Wolę robić je sama. Suche szampony się u mnie nie sprawdzają. Używałam szamponów różnych firm i za każdym razem ten sam efekt, włosy wyglądały na jeszcze brudnuejsze tlustsze niż przed spryskaniem. To było że 3 lata temu. Tak mnie korci kupić jakiś i spróbować jeszcze raz. Miałam ta bazę wzmacniajacą i żadnego efektu teraz mam też jakąś różową i to samo , zero. Odwieczny problem z rozdwajającymi się paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problemy z suchymi szamponami, niewiele z nich zdaje egzamin, więc wolę unikać. Podkład EL miałam, ale trochę wysuszył moją skórę. Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na maseczki A'Pieu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem enzymatycznym.
    Rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń