sobota, 11 listopada 2017

Ulubieńcy października

Witajcie kochani.
Za nami kolejny miesiąc a święta coraz bliżej. Ja już szykuje dekoracje specjalnie na bloga a tym czasem opowiem Wam o kilku ciekawych produktach, które bardzo lubię.

Zacznę od rewelacyjnej maseczce dla cery trądzikowej. Bardzo lubię markę Holika Holika i odkrywam ją coraz bardziej. Serdecznie Wam polecam maseczkę Baby Pet Magic, niestety na chwilę obecną nie ma jej w Kontigo, ale można ją znaleźć w sklepach internetowych. Więcej szczegółów w oddzielnym wpisie http://kosmetyczne-eksperymenty.blogspot.com/2017/09/holika-holika-maseczka-kot.html


Jak dotąd najlepszym kremem do rąk jest dla mnie Evree Instant Help. Zawiera masło mango, glicerynę, alantoinę dzięki temu świetnie nawilża i regeneruje skórę. To już drugie opakowanie i nie ostatnie. 

Makijaż
Najczęściej sięgałam po róż defening bush nr 090 marki Catrice. Ma piękny odcień brzoskwini, pasuje mi do większości makijaży. W dodatku szybko się go nakłada a efekt trzyma się do wieczora. Kosztuje około 12zł a jakość jest rewelacyjna.  Natomiast ulubiony rozświetlaczem został ten z My Secret. Trudno go dostać, mam wrażenie, że ostatnio przez wszystkie rewelacyjne opinie w internecie jest bardzo rozchwytywany, ale czumu się dziwić. Ma piękny szampański odcień, wygląda pięknie.


Jeśli chodzi makijaż ust postawiłam na 2 pomadki. Jedna to nowość w sklepach Kontigo. Jest to matowa pomadka o bardzo kremowej konsystencji. Nie wysusza ust, komfortowo się ją nosi a trzyma się bardzo długo. Drugą trwałą pomadką jest butter lipstick z NYX w kolorze Big Cherry. W przeciwieństwie do poprzedniej nadaje ustom pomysł. 



Na paznokciach królowała czernień, mój ulubiony odcień to numerek 40 Ice Chick od Golden Rose. Jako top coat stosuję ten od Essence, dzięki niemu lakier trzyma się dłużej, nawet do 6 dni.


A jacy są Wasi ulubieńcy?

8 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale niektóre znam z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki pomadek! <3
    Mój październikowy/ jesienny ulubieniec to winogronowa wazelina do ust Flos-Lek :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sprawdziła się maseczka ?
    Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na tę maseczkę! Koniecznie muszę ją upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten rozświetlacz z My Secret i lubię te róże z Catrice i lakiery z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń