poniedziałek, 10 grudnia 2018

Nowości: zakupy i prezenty

Witajcie.
Tradycyjnie chciałam Wam opowiedzieć co nowego pojawiło się w mojej toaletce. W ostatnim czasie odwiedziłam Sephorę, Avon oraz Kontigo. Kilka rzeczy dostałam na urodziny.

Zapraszam do czytania

Kontigo


Przypominam, że posiadam sucha skórę, więc zawsze wybieram produkty z olejami i masłem shea. Od dawna stosuję masła Biolove. Są rewelacyjne. Maja bardzo proste składy, nie ma w nich sztucznych barwinków ani parabenów. Głównym składnikiem jest masło shea, dzięki któremu mogę zapomnieć o moich problemach z nawilżeniem skóry. Tym razem wybrałam zapach truskawkowy, będzie mi przypominać lato w zimowe wieczory. 

Czasem sięgam także po lżejsze konsystencje. Ostatnio pojawiło się nowe mleczko do ciała Evree, nie mogłam go nie kupić. Posiada olejek cannabis i ekstrakt z figi. Według producenta zapewnia gładką i nawilżoną skórę. Jest dosyć ciekawy przez swój fioletowy kolor. A jak się sprawdzi u mnie to zobaczymy :-) 

Sephora


Do Sephory poszłam po kolejny krem pod oczy. Bardzo lubię markę Clinique i tym razem wybrałam pep-start. Posiada lekką konsystencję, nawilża i odżywia cienką skórę pod oczami. Mam nadzieje, że będzie dobry pod makijaż. Jest zakończony masującym aplikatorem a to wyróżnia go od kremów jakie miałam dotychczas. Wzięłam też maseczkę Origins Drink up o działaniu nawilżającym. Test to miniatura, w sam raz do testowania. 

Avon


Postanowiłam przetestować kolejny tusz marki Avon a mianowicie Supershock volume. Ma dosyć sporą, silikowaną szczoteczkę zobaczymy jak się będzie nią malowało rzęsy.

Prezenty


Listopad to miesiąc moich urodzin. W tym roku dostałam trochę kosmetyków. Niektóre zostawiłam na oddzielny wpis na blogu. Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o perfumach Attraction od Avon. Główne nuty zapachowe to jeżyny, piżmo, wanilia. Bardzo lubię ten zapach i często do niego wracam.


Kolejnym prezentem są lakiery marki NCLA Los Angeles. Mam kolory o numerach 006 venice beach vixen oraz 232 avocado bravado. Mają rewelacyjne składy, nie posiadają: formalaldehydu, toluenu, kamfory, ksylenu.  Pewnie jeszcze będę o nich pisała szczególnie o ich trwałości.

Pozdrawiam i do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz