niedziela, 27 maja 2018

TAG: Zaufana kosmetyczka

Hejka.
Od jakiegoś czasu polubiłam robić dla Was tagi, zapraszam na kolejny. Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. Tym razem chciałam się skupić na ''kolorówce''.


1. Jaki jest najstarszy kosmetyk w Twojej kosmetyczce?
Wydaje mi się, że to bronzer Bahama Mama od The Balm.

2. Jaki jest najnowszy kosmetyk w Twojej kosmetyczce?
Cień nr z Inglota. W tym sezonie bardzo modne są odcienie pomarańczu i brzoskwini, więc w mojej kolekcji nie mogło zabraknąć takiego odcienia.

3. Którego kosmetyku nigdy się nie pozbędę?
Nie ma u mnie makijażu bez różu do policzków.

4. Czego najczęściej używam?
Oczywiście jest to mój niezastąpiony podkład Revlon Color Stay.

5. W czym czuję się jak w drugiej skórze?
W dobrze kryjącym podkładzie.

6. Jaki jest Twój najgorszy kosmetyk?
Najczęściej jest tak, że jak coś się nie sprawdza to oddaje koleżankom lub wyrzucam. Tak po zastanowieniu to ostatnio nie miałam żadnych bubli.

7. Jaki jest Twój najdroższy kosmetyk?
Zdecydowanie podkład Estee Lauder Double Wear.

8. Na jaki kosmetyk wydajesz najwięcej pieniędzy?
Jeśli wsiąść pod uwagę ilość to dawniej były to róże a obecnie to chyba pomału staja  się pomadki.

Do następnego



2 komentarze:

  1. Uwielbiam cienie z inglota 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogłabym się rozstać z moją transparentną maskarą, która służy mi do układania brwi oraz utrwalania rzęs po zalotne bardzo polecam. Zapraszam do mnie :)


    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń