czwartek, 1 marca 2018

Biolove - seria borówkowa

Witajcie.
Dzisiaj opowiem trochę o kosmetykach pielęgnacji a dokładniej serii borówkowej marki Biolove.


Zarówno masło do ciała jak i masełko do ust mają same naturalne składniki, miedzy innymi: masło shea, olej słonecznikowy, olej z nasion Rosa Moschata. Marka słynie z produktów bez parabenów, silikonów, konserwantów. Według producenta ma nawilżać, wygładzać i uelastyczniać skórę.

Gdzie można kupić?
Produkty Biolove dostaniceie w drogeriach Kontigo, zarówno stacjonarnie jak i ich w ich własnym sklepie internetowym.

Za ile?
Maso do ciała kupicie za około 25 zł a masełko do ust za 10 zł.

Plusy:

  • bardzo dobrze nawilżają
  • efekt utrzymuje sie długo
  • pięknie pachną
  • mają naturalny skład

Minusy:

  • masło do ciała jest tłuste i wolno się wchłania (mi to nie przeszkadza, ale dla niektórych może to stanowić problem)
  • dostępne jedynie w Kontigo
  • mała pojemność, szczególnie masła do ciała

Znacie tą markę?
Pozdrawiam sedecznie i do następnego

10 komentarzy:

  1. Z Biolove obecnie testuję żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo i widziałam w Kontigo, ale jeszcze się nie skusiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o Biolove ale jeszcze nie testowałam:) borówka bardzo kusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam tej marki, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już od jakiegoś czasu kuszą mnie bardzo te produkty :)

    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić i wypróbować coś z tej serii. Lubię Biolove i zapach borówek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktu ani firmy , ale chętnie przetestuje ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń