niedziela, 27 listopada 2016

Revlon color stay



Znalezienie odpowiedniego podkładu jest bardzo trudne. Wszystko zależy od rodzaju skóry i naszych wymagań. Ja poszukuje dobrze kryjącego ze względu na blizny po trądziku a także matującego i długo utrzymującego się. Przetestowałam wiele i ostatecznie po raz czwarty powróciłam do Revlon colour stay. Dawniej używałam koloru 220 a obecnie od roku mam 150 Buff. Dobrze kryje i matuje. Trzyma się cały dzień, chociaż u mnie trochę znika po 5/6 godzinach na brodzie, to jest najbardziej problematyczna część mojej twarzy, szczególnie w temacie trwałości podkładów. Mimo tego od lat po niego sięgam, nie znalazłam lepszego. Na pewno nie jeden jeszcze przetestuję.


Miałyście go kiedykolwiek?
Jaki jest Wasz ulubiony podkład? 

4 komentarze:

  1. miałam kiedyś, dla mnie był za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam aktualnie tą nową wersję. moim zdaniem jest to świetny podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. właśnie kupiłam nową wersję :-), będzie porównanie na blogu

      Usuń