wtorek, 22 stycznia 2019

Maseczki Holika Holika - przegląd

Witajcie,

w minionym roku  udało mi się przetestować wiele koreańskich maseczek w płachcie. Przedstawię Wam kilka ciekawych propozycji od marki Holika Holika, którą uważam za jedną z lepszych w tej kategorii.


Bardzo często występującym składnikiem w koreańskich kosmetykach jest ekstrakt z aloesu. Zawiera on wiele drogocennych składników, ma właściwości: nawilżające, odżywcze, regenerujące oraz przeciwzmarszczkowe. Niweluje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. 

Moja opinia: 
W sytuacjach kryzysowych, gdy mam jakieś przesuszenia skóry sięgam po maseczkę Aloes 99%. U mnie sprawdza się idealnie. Mogę go Wam śmiało polecić.


Marka ma także w asortymencie maseczki ze zwierzętami. Na płachcie widnieją wizerunki zwierząt np kota, foki itp. Wersja z kotem jest idealna dla cery trądzikowej. Oczyszcza i nawilża skórę. Ma właściwości ściągające oraz przeciwbakteryjne. Natomiast wersja z foką ma za zadanie rozjaśniać przebarwienia. Poprawia również elastyczność i jędrność skóry.

Moja opinia:
U mnie sprawdzają się dobrze, szczególnie ta z kotem. 


Holika Holika ma też serie maseczek: po treningu, po ciężkiej pracy, po podróży, po ciężkiej nauce. Ta akurat wydaję się bardzo ciekawa i oryginalna. Ja skusiłam się kilku krotne na tą po treningu. Uważam ją za średnią i chyba do niej już nie wrócę, znam lepsze.


Jeśli poszukujecie czegoś na przebarwienia to jest jeszcze jedna maseczka a mianowicie ta z witaminą C. W bardzo podobnym opakowaniu mam także maseczkę nawilżająca z kwasem hialuronowym.

Moja opinia:
Uwielbiam wszystkie kosmetyki z witaminą C, dla mnie są rewelacyjne, oczywiście dla dobrego efektu trzeba je stosować regularnie. Warto spróbować tą od Holika Holika. Jeśli chodzi o tą nawilżająca to należy do średnich, zdecydowanie lepiej działa ta z aloesem.


Znacie tą markę?



1 komentarz:

  1. Skorzystałam z maseczki z wizerunkiem foki i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń