środa, 19 grudnia 2018

Ulubieńcy listopada

Witajcie.

Święta coraz bliżej a ja zapraszam na podsumowanie minionego miesiąca. Jak zawsze znajdą się także niekosmetyczne hity.

Pielęgnacja

Od ostatniego czasu nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej twarzy bez oczyszczającej, błotnej maseczki marki Sephora a także peelingu Orientana. Oba kosmetyki świetnie sprawdzają się przy mieszanej cerze. Peeling dobrze usuwa martwy naskórek a dodatkowo nawilża skórę. Natomiast maseczka zawiera cynk, miedź oraz białą glinkę. Bardzo dobrze oczyszcza skórę. Pisałam o niej tutaj

Sephora, błotna maseczka z cynkiem i miedzią, cena 5zł

Orientana, peeling do twarzy papaja i żeńszeń indyjski, cena 27zł

Jako fanka kokosowych rzeczy często sięgałam po krem do rąk Dove. Pięknie pachnie, dobrze nawilża skórę, kosztuje jedynie około 8zł. W Kontigo skusiłam  się na masełko o nowym zapachu a jest to karambola.  Posiada masło shea i jest świetne. Wcześniej kupowała wersję o zapachu borówek. 

Dove, krem do rąk, cena 8zł
Biolove, masełko do ust, cena 10zł

Makijaż

Od dawna stałym elementem mojego makijażu jest maskara Mystik oraz pomadka w kredce od Golden Rose. Tusz pogrubia rzęsy, nie skleja ich ani się nie kruszy. Warto zauważyć, że w Kontigo oddzielnie są pakowane maskary i szczoteczki. Zapobiega to otwieraniu produktu przez ciekawskich klientów. Mi się już zdarzyło kupić wcześniej otwarty tusz i po kilku tygodniach kosmetyk nadawał się do kosza. Pomadka jest w bardzo uniwersalnym odcieniu (nr 13) i jest idealna na co dzień a także na wieczór. Długo się utrzymuje i nie przesusza ust.

Mystic, pogrubiający tusz do rzęs, cena około 20zł
Golden Rose, matowa pomadka do ust w kredce, cena 12zł

Listopad jest miesiącem moich urodzin. O kilku prezentach opowiadałam Wam już w poprzednich wpisach. Dzisiaj pokaże Wam mojego nowego storczyka. Kwiaty swoją niepowtarzalną niebieską barwę zawdzięczają wstrzyknięciu odpowiedniego barwnika podczas fazy wzrostu. Bardzo się cieszę, że od kilku tygodni stanowi niecodzienny element dekoracji mojego pokoju a dzięki zielonej doniczce idealnie się wkomponował w wystrój wnętrza. 



2 komentarze: