wtorek, 25 września 2018

Nowości Bielendy

Witajcie.

W czasie ostatniej wizyty w Rossmannie zaintrygowały mnie nowe kosmetyki od firmy Bielenda, skusiłam się na 2 i chętnie Wam o nich opowiem.



Bielenda, serum odżywcze do rąk z olejkiem różanym

Zawiera wiele cennych składników:

  • masło shea, mocznik, alantoinę oraz glicerynę o właściwościach nawilżających,
  • olejek różany o działaniu regenerującym i łagodzącym,
  • koenzym Q10, który odmładza i wygładza skórę,
  • wyciąg ze skrzypu dzięki któremu kondycja i wygląd naszych paznokci się polepszy.
Opakowanie zawiera aż 200 ml produktu oraz posiada pompkę ułatwiającą aplikację kosmetyku. 




Bielenda, Kuracja młodości, regenerujący balsam do ciała

Zawiera następujące składniki:
  • masło shea, alantoinę i glicerynę,
  • kolagen oraz elastynę, które ujędrniają uelastyczniają skórę,
  • złoto 24K i olej z opuncji opóźniające procesy starzenia.
Większość tych właściwości zawdzięczamy obecności śluzu ze ślimaka, który jest odkryciem ostatnich lat i coraz częściej pojawia się w wielu produktach.



Jestem bardzo zaskoczona nowościami, tej polskiej marki, która prężnie  się rozwija. Oby tak dalej.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki, które zawierają w sobie olejek różany. Ich zapach jest dla mnie niesamowity. Ostatnio miałem okazję testować kosmetyki wytwarzane naturalnymi technikami i były super.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak to jest z konserwantami w tych kosmetykach? Czym są konserwowane? I czy mają w składzie parafinę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja Bielenda bardzo szybko się rozwija:) Ja mam duże zaległości, chciałabym wyprobować ich sera do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię kosmetyki bielendy. aż jestem ciekawa jak te produkty się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten balsam Bielendy, musze wreszcie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń