niedziela, 2 lipca 2017

Zakupy z Rossmanna

Witajcie,
znów nadszedł czas na wpis o nowościach w mojej kosmetyczce. Za dużo nie kupiłam, znajdzie się coś i do włosów i do makijażu.



1. Joanna Styling Effect, lotion do włosów
Ze względu na to, że mamy już lato i w słoneczne dni lubię używać mgiełek lub innych produktów z filtrami UV zdecydowałam się na ten kosmetyk. Z jednej strony chroni włosy przed promieniami słonecznymi a także utrwala fryzurę. Jednak jak użyję za dużo to skleja mi włosy, trzeba ostrożnie spryskiwać włosy. Nie znalazłam innego produktu z filtrami UV. Znacie coś? 

2. Maybelline, Color Tatoo
Jest to cień w kremie o jedwabistej konsystencji. Wybrałam sobie kolor beżowy i stosuję jako bazę pod inne cienie. To już moje kolejne opakowanie, myślę, że nie ostatnie. Produkt jest łatwy w aplikacji, przedłuża trwałość cieni, nie tworzą się żadne smugi a praca z nim to sama przyjemność, do ciemniejszych makijaży można wybrać inny odcień, jest ich wiele.


3. Evree, cukrowy peeling do ust
Jest to produkt na który polowałam już wiele tygodni, w każdym Rossmann-ie był wykupiony, chyba przez dobre opinie na Youtube oraz blogach. Jest to cukrowy peeling o zapachu pomarańczy. Jest także wersja o innym zapachu. Użyłam już go i na szybko mogę Wam powiedzieć, że dobrze usuwa naskórek i jest idealny jak lubicie matowe pomadki, które teraz są bardzo modne. Dodatkowo pięknie pachnie. 



Na koniec coś niekosmetycznego a mianowicie świeczka marki Air Wick o zapachu wanilii. Uwielbiam słodkie zapachy  a szczególnie waniliowe, ta akurat bardzo przypadła mi do gustu i to już kolejna sztuka. Ma piękny zapach, utrzymuje się bardzo długo. Polecam Wam serdecznie.


Znacie te produkty?

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie uwielbiam zapachowe świeczki, ja osobiście zawsze staram się znaleźć takie o zapachu pomarańczy lub lawendy, jednak wanilia również by mi odpowiadała z pewnością. Co do reszty zakupów, to z nich myślę, że najbardziej odpowiadałby mi peeling do ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten cień color tatoo - jest trwały, nie roluję się i przede wszystkim ma piękną gamę kolorystyczną.
    Zapraszam również do mnie: Jak działa naturalna zielona glinka - zobaczcie moją opinię.
    Znajdziecie u mnie również kody rabatowe oraz konkursy.


    https://testujemy-oceniamy.blogspot.com/2017/07/dermaglin-maseczki-z-zielona-glinka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tego cienia jako bazy - świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wracam z jednego z Rossmannów i tam pełno tych peelingów Evree. Za to ja poluję na ten spray Joanny i nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wracam z jednego z Rossmannów i tam pełno tych peelingów Evree. Za to ja poluję na ten spray Joanny i nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń